De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staat voorop. In vervolg op de huidige ontwikkelingen en richtlijnen rondom COVID-19 neemt Silex Totaal Service B.V. dan ook maatregelen om risico’s te beperken.  Ook voor ons geldt dat we natuurlijk de maatregelen vanuit de overheid ondersteunen, en het belang van de gezondheid van onze medewerkers en klanten daarbij voorop stellen. Voor informatie over het virus en algemene maatregelen verwijzen we je naar de website van het RIVM.

Silex Totaal Service heeft de coronamaatregelen aangepast op basis van de per 14-12-2020 aangescherpte maatregelen vanuit de overheid.

Bezoek
Onze winkels zijn op dit moment niet toegankelijk voor publiek.

Afhalen locatie Silex 's-Hertogenbosch & Wezep

Om je werkzaamheden toch uit te kunnen blijven voeren hebben we de mogelijkheid om bestellingen klaar te laten zetten en af te halen bij een van de locaties.
Bestellen kan op de volgende manieren:
• Via de webshop
• Per mail
• Telefonisch
Geef a.u.b. duidelijk aan wanneer en hoe laat je de bestelling af wilt halen. Geef hierbij ons wel de tijd om de bestelling ook voor u te verwerken.

 

Protocol afhalen bestellingen 's-Hertogenbosch:

- Parkeer de auto strak voor de entree, staat hier een auto wacht dan even tot deze klant zijn bestelling heeft afgehaald. 

- Het is niet toegestaan om met meer dan 1 persoon de auto te verlaten.

- Alleen de entree is toegankelijk.

- Een medewerker van Silex wijst uw bestelling aan.

 

Protocol afhalen bestellingen Wezep:

- Bestellingen kunnen worden afgehaald aan de achterzijde van het pand (blauwe deur)

- Het is niet toegestaan om met meer dan 1 persoon aan de deur te verschijen.

- Bel via de telefoon naar de locatie van Wezep dan zal de deur geopend worden. 

- Een medewerker van Silex wijst uw bestelling aan.

Bezorgen
Het is ook mogelijk om je bestelling aan ons door te geven en de bestelde materialen te laten bezorgen. Ook hiervoor geld dat deze bestelling geplaatst kan worden via de webshop, per mail en/of telefonisch.In verband met de verwachte drukte kan het zijn dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent.
Een bestelling via de webshop gaat het snelst en er is weinig kans op vergissingen. Heb je hulp nodig op de webshop? bel met ons.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen blijven bieden wij u tijdelijk tot en met 20 januari 2021
gratis verzending op pakketten tot 30kg vanaf een minimum bestelbedrag van €100 voor Nederland
en een minimum bestelbedrag van €150 voor België, Duitsland & Luxemburg.

* Door drukte bij de transporteur kan het wel voorkomen dat bestellingen een langere levertijd hebben dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Nieuwste Vlog